Taller intensiu amb Ester Momblant Ribas


Us proposem de cara a l’últim cap de setmana de febrer un taller intensiu amb l’Ester Momblant Ribas. Us el recomanem amb tot el nostre amor, per aquells que volguin gaudir de més eines durant la dansa. És un curs obert a tots els nivells. Aquí va una descripció del curs i una breu biografia.

Centre, perifèria i el company, un diàleg entre més de dos

El centre és el motor des d'on i cap a on es dirigeix la intenció del moviment. Reconeixent, estudiant i explorant aquesta gran font d’expressió i força, trobarem el centre del propi moviment. Perifèria, espai kinesfèric; les extremitats irradien cap a fora per donar expansió, amplitud i mobilitat al centre. Transportar-lo per l’espai per que interaccioni amb el seu voltant, l’espai i el company. Què em diu/explica el centre del meu company, què li diu el meu, com es comuniquen entre ells, com ens comuniquem amb el propi centre, amb la pròpia perifèria, amb el propi espai i amb els del meu company.

Ester Momblant Ribas, sóc mediterrània. Per mi CI és l'estudi constant de cos i ment en moviment. Em vaig diplomar en Dansa i Arts Relacionades a Anglaterra i vaig estudiar en el S.N.D.O. a Amsterdam. He ballat, actuat y ofert classes de CI des de 1997. Des de llavors he ensenyat per Europa, Rusia, Brasil i Israel. Estic constantment involucrada en la investigació de moviment relacionat amb la naturalesa, pedagogia i el desenvolupament personal. Des del 2004 sóc professora de consciència corporal per músics a l'ESMUC, Barcelona.

El lloc serà el centre Itzà, Espai de Dansa Oriental, Ioga i altres disciplines integradores, situat al C/Olivera 11 de Girona. S’iniciarà el dissabte 26 a la tarda de les 16h fins a les 19h. Diumenge començarà a les 11 del matí fins a les 18h, amb una aturada per dinar. Després, de 18h a 20h hi haurà la vostra jam oberta a tothom. El preu del taller és de 60 € els alumnes de l’escola i de 65 € els no alumnes. La jam té el bo d'ajut de 1 eurillo.

Places limitades!

Per inscriure’s es pot contactar amb el següents mails:
laconfiteriadelcontact@gmail.com - estudi_itza@yahoo.es – coralrial@hotmail.com
o als telefons: 972 427 127 – 647 77 44 12 - 610 30 97 49

No te’l perdis!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada